გაკვეთილის გეგმა





გაკვეთილის მთავარი თემა

პიფაგოის თეორემა

სასწავლო საფეხური

მერვე კლასი

მოსწავლეთა პროფილი

შვიდი მოსწავლე,შეზღუდული შესაძლებლობის მოსწავლეები არ არიან.

გაკვეთილის მნოშნელობა, აქტუალობა
ეს გაკვეთილი აქტუალურია იმით, რომ მოსწავლეებს განუვითარებს კვლევის უნარს. აღუძრავს მასალის შემდგომი შესწავლის ინტერესს. დაეხმარება მომავალი ცხოვრების გზაზე და ამოცანების ამოხსნის დროს

გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მიზანია მოსწავლეებს გამოუმუშავდეთ თეორემის გამოყენების პრაქტიკული ცოდნა ამოცანების ამოხსნის დროს (მაგ. იმ საგნის სიმაღლის გაზომვა რომლის ფუძე მიუდგომელია)  საკითხის განხილვას მოსწავლეები ინტერაქტული მეთოდით იწყებენ. ამ საკითხისადმი გეომეტრიული მიდგომა ხელს უწყობს ირაციონალურობის საწყისების ათვისებას. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების მოძებნა, შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემის გადაჭრისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:იყენებს მართკუთხა სამკუთხედის გვერდებსა და კუთხეებს შორის ტრიგონომეტრიულთანაფარდობებს. 

წინასწარი ცოდნა
რიცხვის კვადრატი, შემოკლებული გამრავლების ფორმულები, კერძოდ ჯამის კვადრატი, მათემატიკური მოქმედებები, ყოფდენ სამკუთხედებს კლასიფიკაციის მიხედვით, არჩევენ კუთხეებს და იციან მართი კუთხის პრაქტიკული გამოყენება.

შეფასების საგანი და პროცედურები
შევაფასებ თეორემის გამოყენებით ამოხსნილ ამოცანებს. დისკუსიათი მონაწილეობას. შევქმნი დაკვირვებისა და ანალიზის ობიექტებს. გამოვიყენებ მსჯელობასა და წერით სამუშაოს.
გამოვიყენებ განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებებს.

სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები


გაკვეთილის მსვლელობა, საკლასო მენეჯმენტი

No comments:

Post a Comment